HTML

Bécsbementem

2013.09.18. 11:30 Nnegyzet

Oké, úgy szép az élet, ha zajlik. de basszameg ennyire?!

Múlt hétfőn még béke nyugalom honolt (legalább a magánéletemben). Aztán Amerikábóljöttem gondolt egyet, és inkább Bécsbementem lesz a jövő hónaptól. Ezt szerdáról csütörtökre eldöntve, úgy hogy sírás, rívás, toporzékolás, fenyegetőzés sem hatotta meg.

Ő menni Bécs, szállítani áru. (pont). Lenni ez jó. (pont)

Hogy én nem beszélek egy mukkot sem németül, szerződésem van, két hete iratkoztam be suliba, nem gond.  

Folyománya: lelkesen visszaszoktam a dohányzásra, a csokoládéra, és minden éjjel zombikkal harcolok (kivéve mikor részeg idiótákkal, de az eddig is megszokott volt).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nnegyzet.blog.hu/api/trackback/id/tr155522011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása